Medicalo Call Center
Administrarea zilnică a apelurilor poate îngreuna munca personalului de la recepția clinicii sau cabinetului medical și poate influența relația cu pacienții.
Pacienții care se prezintă la recepția clinicii sau a cabinetului medical și cei care vă contactează telefonic se pot simți neglijați de personalul de la recepție, care încearcă să gestioneze atât apelurile primite cât și situațiile legate de pacienți și buna desfășurare a programului de consultații.
Medicalo Call Center vă oferă servicii de comunicare cu pacienții dumneavoastră și vă ajută să gestionați în mod eficient apelurile, dar și să reduceți costurile companiei.
Servicii Medicalo:
Preluarea și efectuarea apelurilor
Efectuarea programărilor
Confirmarea telefonică a programărilor, reamintire
Contactarea pacienților
Explicarea instrucțiunilor de pregătire, înainte de consultație/investigație, preoperator/postoperator
Oferirea informațiilor conform unui protocol personalizat
Procesarea și efectuarea apelurilor urgente
Gestionarea e-mailului (programări și informații)
Medicalo vă stă la dispoziție cu agenți call center care au rolul de recepționeri și pot oferi o gamă largă de servicii. Filozofia de bază a acestui concept este faptul că agentul este angajat în apelul respectiv ca și cum ar fi personalul dumneavoastră de la recepție/front desk, nu ca parte a unui serviciu terț.
Pentru mai multe informații accesați www.medicalo.ro.